כשמטופל קיבל התקף אפליפסיה בבית מרקחת – הכירו הרוקח האני דאוד

כשמטופל קיבל התקף אפליפסיה בבית מרקחת – הכירו הרוקח האני דאוד

שיתוף:

הכירו את הרוקח - האני דאוד, חיפה

מה עושים כשמטופל מקבל לפתע התקף אפילפסיה בבית מרקחת? זה המקרה שקרה לרוקח האני דאוד, המשמש רוקח אחראי בבית מרקחת "האני" ברחוב שבתאי לוי בחיפה, כאשר נכנס מטופל לבית המרקחת ולפתע קיבל התקף אפילפסיה לאחר שלא קיבל את הטיפול בקנאביס רפואי מזה מספר ימים. על מה שקרה ומה היו התוצאות – בפוסט לפניכם, הראשון בסדרת "הכירו את הרוקחים שלנו".

את בית מרקחת "האני" הממוקם באזור המקשר בין הדר הכרמל, העיר התחתית והוואדי העליון בחיפה אין צורך להכיר למקומיים. בית המרקחת, הפועל ברחוב שבתאי לוי בחיפה מזה 22 שנים ברציפות, הוא עסק משפחתי המשרת נאמנה את תושבי השכונה והסביבה.

הכירו את הרוקח - האני דאוד, חיפה
הכירו את הרוקח – האני דאוד, חיפה

כיום עובדים בבית המרקחת 6 עובדים וכשבאנו לבקר פגשנו את האני דאוד ומריאנה, בתו של האני. האני הוא הרוקח האחראי במקום, המכהן כיושב ראש הסתדרות הרוקחים בחיפה והצפון ב-12 השנים האחרונות. מריאנה, אחראית על תחום הקנאביס הרפואי בבית המרקחת, בוגרת בית ספר לרוקחות באוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת חיפה, וכמובן, קורס קנאביס רפואי בפקולטה לרפואה – טכניון.

זהו הפוסט הראשון בסדרת הפוסטים "הכירו את הרוקחים שלנו" שנותנת במה לרוקחים שעושים עבודתם נאמנה בעזרה למטופלים, ובתרומה לביסוס ענף הקנאביס הרפואי בישראל והפיכתו לאיכותי ולמשגשג. בהיותם התחנה האחרונה בשרשרת הגידול והשיווק של המוצרים, הרוקחים מחזיקים באחת החוליות החשובות בתהליך, המוודאת כי המטופלים מקבלים את הטיפול הנכון והטוב ביותר עבורם.

האני, מה הביא את בית המרקחת להתעניין במכירה של קנאביס רפואי?

במסגרת עבודתי אני פוגש חולים ומטופלים עם מגוון רחב של מחלות, ובכדי לספק שירות מיטבי, הקפדתי ללמוד במהלך כל שנות עבודתי ולהעשיר את הידע המקצועי שלי באמצעות קורסים שונים בתחום. בעקבות השימוש הגובר בקנאביס רפואי ולאור המחקרים בתחום אשר הוכיחו שהצמח הוא בעל השפעה רפואית חיובית למגוון מחלות, החלטתי להירשם לקורס קנאביס רפואי ולהכניס את התחום הזה לבית המרקחת.

מה ההתרשמות שלך מתוצאות הטיפול בקרב מטופלים?

לשמחתי, הרבה מטופלים הורידו חלק ניכר מהתרופות האופיאטים שהשתמשו קודם. כמו כן, חוץ מהקלה על כאבים, לחלק ניכר מן המטופלים הקנאביס הרפואי העניק להם שינה עמוקה ורציפה ושיפר את איכות החיים שלהם. בנוסף, אני רואה שיפור רב בתסמינים במחלות שונות וגם במקרים של פוסט טראומה.

פעם אחת, נכנס בחור חולה אפילפסיה לבית המרקחת כדי לרכוש את הקנאביס הרפואי בו הוא מטופל. במהלך הביקור הוא סיפר כי בימים האחרונים הפסיק את הטיפול ומיד קיבל התקף אפילפסיה. לאחר שההתקף נרגע, רכש את הטיפול וחזר הביתה. כעבור מספר ימים הוא חזר לבית המרקחת רק כדי לעדכן כי בזמן שחלף לא חווה התקף אפליפסיה אחד! זו דוגמה נהדרת כיצד ביום יום הטיפול בקנאביס עוזר לחולים ומיטיב במחלות מסוימות.

Better-logo

חברת בטר היא מחברות גידול הקנאביס הרפואי הוותיקות והמוכרות בישראל, המספקת ללקוחותיה חווית קנאביס רפואי הטבעית והטהורה ביותר.

הצטרפו לקהילת בטר וקבלו ראשונים את כל המידע והעדכונים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך