הכר את הרוקחים – לירן ואיציק מקסימוב: "נעשה הכל למען המטופלים"

הכר את הרוקחים – לירן ואיציק מקסימוב: "נעשה הכל למען המטופלים"

שיתוף:

הכר את הרוקח. מקס פארם

מקס פארם הוא בית מרקחת שכונתי בחולון שהוקם בשנת 2010 על ידי שני אחים צעירים איציק ולירן מקסימוב. לירן, שלמד על הקנביס הרפואי בהרצאות של פרופסור רפאל משולם, התעניין בנושא ומקס פארם הפך לבית המרקחת הפרטי הראשון בישראל שנכנס לפיילוט של משרד הבריאות בתחום אספקת הקנאביס. לפניכם פוסט נוסף בסדרת 'הכירו את הרוקח'.

הדבר הכי מרשים כשפוגשים את לירן, הרוקח האחראי בבית המרקחת החולוני מקס פארם, זה עומק השליטה שלו בכל הניואנסים של הקנאביס הרפואי. ניכר שעבור לירן הקנאביס הרפואי הוא סוג של שליחות, והוא לא מסתיר את גאוותו על כך. בית המרקחת השכונתי שהקים יחד עם שותפו איציק בשנת 2010, היה לבית המרקחת הפרטי הראשון בישראל שהצטרף לפיילוט של משרד הבריאות שבחן את הפצת הקנאביס הרפואי דרך בתי המרקחת.

לירן, מה הוביל אותך להתעניין בקנביס רפואי?

"היינו בית המרקחת פרטי שהצטרף לפיילוט מתוך אמונה והתעניינות במערכת הקנבינואידית. לי זה קרה אחרי שנחשפתי להרצאותיו של פרופסור רפאל משולם מהאוניברסיטה העברית שנחשב לאחד מחלוצי המחקר העולמי בקנאביס. משולם דיבר אודות היעילות והיכולות של הקנאביס לתת מזור למגוון התוויות שהרפואה המודרנית לא הצליחה לטפל בהן בצורה יעילה, כמו למשל פיברומיאלגיה, PTSD, אפילפסיה ,כאבים כרוניים ובעיות נוירולוגיות אחרות".

מה ההתרשמות שלך מתוצאות הטיפול בקרב המטופלים?

"אנחנו פועלים מעל שנתיים בתחום הקנאביס הרפואי ורואים את המזור היומיומי שהוא מביא למטופלים. כמובן שקנאביס רפואי איננו תרופת פלא ולא מתאים לכל אחד, וחשוב לעבור הדרכה נכונה ולקבל את המוצר המתאים ביותר לבעיה שעולה, על מנת שהטיפול הרפואי יצליח ויהיה אפקטיבי בצורה האולטימטיבית.

כבר בחודשים הראשונים לפעילות התחלנו להבין את החשיבות של הקנאביס הרפואי למטופלים. הבנו  שטיפול בקנאביס רפואי מצריך הרבה תשומת לב וחמלה למטופל. בשונה מאקמול או אנטיביוטיקה, טיפול בקנאביס יכול להיות מאוד אינדיבידואלי ומשתנה מאדם לאדם, מה שמצריך מאתנו אקסטרה הקשבה, רגישות וסבלנות".

איך אתה רואה את השוק כיום?

"כידוע קנאביס רפואי אינו מוצר גנרי ומכיל חומרים פעילים המשתנים בין מוצר למוצר, כגון טרפנים – שמנים אתריים, מעל 300 קנבינואידים וכו'. כל זה יוצר שוני בהשפעה של אותו חומר למטופלים שונים ולכן כבית מרקחת חשוב לנו להחזיק באופן תמידי מגוון רחב של זנים עם דגש על רצף טיפולי למטופלים.

כיום מספר המטופלים בעלי רישיון לקנאביס עולה מדי חודש והשוק הזה עדיין בהתפתחות ועובר המון תמורות, אך אנו צופים כי המצב בסוף יתייצב ויתאזן. המטרה של כולנו היא לייצר רצף טיפולי של זנים איכותיים מגובים במחקרים קליניים ברמת גימור גבוהה תוך יצירת שקיפות מלאה למטופלים, החל משלב השתילה עד שלב האריזה. אנו רואים כי חברות הקנאביס עושות הכול על מנת לעלות את איכות החומרים וכל הזמן יוצרות סטנדרט גבוה יותר.

גם אנחנו בצוות הבית מרקחת עושים, ונמשיך לעשות הכול, למען המטופלים שלנו שבוחרים בנו כל פעם מחדש ומעדיפים להגיע ולחזק את העסקים הקטנים. אנו רואים בכך שליחות אדירה ומתנה גדולה שניתנה לנו אפשרות להשפיע על בריאותם, ועל התפקוד היומיומי ומודים למטופלים שהם הכול עבורנו".

כתובת: הנביאים 1 חולון

שעות פעילות: 8:00-20:00

ימי ו' וחגים: 8:00-14:00

Better-logo

חברת בטר היא מחברות גידול הקנאביס הרפואי הוותיקות והמוכרות בישראל, המספקת ללקוחותיה חווית קנאביס רפואי הטבעית והטהורה ביותר.

הצטרפו לקהילת בטר וקבלו ראשונים את כל המידע והעדכונים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך