סמלילי סימון קנאביס רפואי: הכירו את הסימונים

סמלילי סימון קנאביס רפואי: הכירו את הסימונים

שיתוף:

סמלילי סימון לקנאביס רפואי

הרגולציה הדינאמית בענף הקנאביס הרבה פעמים שנויה במחלוקת אך היא גם מביאה עמה בשורות צרכניות חשובות. כזה הוא החידוש האחרון שנכנס לתוקף בראשית יוני ובמסגרתו חייבים מגדלי ומשווקי קנאביס רפואי בישראל לשלב על אריזות המוצרים סמלילים (אייקונים) שמספקים מידע רחב יותר ושקיפות למטופלים.

עם זאת ולמרות הרצון הטוב, הסמלילים עצמם נראים קצת כמו כתב חידה. לשם כך, כתבנו עבורכם מדריך קצר שיעזור לעשות סדר בבלגן. הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא שסדרת הסמלילים החדשה מתייחסת לשתי קטגוריות מידע שעד היום לא הייתה חובה לציינן על המוצר: אופי חומרי ההדברה והשימוש בהם וההליך באמצעותו הופחת העומס המיקרוביאלי.

סמלילים בקטגוריית ההדברה

בסופו של יום קנאביס הוא גידול חקלאי וכמו במקרה של גידולים חקלאים אחרים הוא חשוף למזיקים שעלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לתוצרת. לכן, כמו העגבניות או המלפפונים שאנחנו קונים אצל הירקן, גם מרבית הקנאביס הרפואי בדרך כלל יטופל בשיטה כזו או אחרת שתרחיק ממנו מזיקים.

בהקשר זה, כדאי לציין שכל הקנאביס הרפואי שמגיע לבית המרקחת נבדק ואושר, ובכל מקרה אין חשש שהקנאביס הרפואי שלכם יכיל חומרי הדברה לא מאושרים במינון גבוה מדי. עם זאת, קיימות דקויות שונות הקשורות בהדברת הגידול שכדאי למטופלים להכיר. למרות שכל הקנאביס הרפואי עומד בתקני ההדברה, יש מטופלים שרגישים לכימיקלים ויש כאלה שמקפידים לצרוך תוצרת שעברה הדברה אורגנית בלבד. הנה הסמלילים החדשים שמגדירים את קטגוריות ההדברה.

במהלך הגידול נעשה שימוש בתכשירים כימים מורשים

במהלך הגידול נעשה שימוש בהדברה ביולוגית (חרקים טורפי מזיקים)

במהלך הגידול נעשה שימוש בחומרי הדברה מאושרים לחקלאות אורגנית

גידול ללא חומרי הדברה

הפחתת עומס מיקרוביאלי

בגלל שקנאביס רפואי נמכר בבתי מרקחת כתרופה, יש תקנות מאוד מחמירות הנוגעות לכמות החיידקים שהוא יכול להכיל. לכן, לפני שהתפרחת מגיעה לבית המרקחת היא עוברת תהליך עיקור שאמור להפחית את העומס המיקרוביאלי למינימום.

מאחר שיש מספר שיטות מאושרות לבצע את ההפחתה הזו, וכמו בהרבה אספקטים אחרים בענף קיים ויכוח איזה מהן הכי יעילה (ואיזה שיטה הכי פחות פוגעת בפוטנטיות של התפרחת), הרגולטור מצא לנכון ליידע את המטופל לגבי השיטה הספציפית בה בוצעה הפחתת העומס המיקרוביאלי במוצר שרכש. כל שיטה שמשרד החקלאות אישר קיבלה סמליל נפרד. הנה הסמלילים החדשים לכל השיטות.

הפחתת עומס מיקרוביאלי באמצעות פסטור קר (קרינת בטא)

הפחתת עומס מיקרוביאלי באמצעות פלזמה קרה

הפחתת עומס מיקרוביאלי באמצעות אוזון

כעת, עם המידע הזה, תוכלו גם אתם להבין אלו תהליכים עברה תפרחת הקנאביס הרפואי שלכם. רק לידיעה, תפרחות בטר מגודלות רק בסיוע חומרי הדברה מאושרים לחקלאות אורגנית:

ובאמצעות הדברה ביולוגית:

ואת ההפחתה של העומס המיקרוביאלי אנחנו מבצעים באמצעות הליך פסטור קר:

Better-logo

חברת בטר היא מחברות גידול הקנאביס הרפואי הוותיקות והמוכרות בישראל, המספקת ללקוחותיה חווית קנאביס רפואי הטבעית והטהורה ביותר.

הצטרפו לקהילת בטר וקבלו ראשונים את כל המידע והעדכונים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך