שליחים עם שליחות: הכירו את בית המרקחת אורנים פארם

שליחים עם שליחות: הכירו את בית המרקחת אורנים פארם

שיתוף:

בית מרקחת אורנים

אורנים פארם הוא אחד מבתי המרקחת הפרטיים הראשונים שנכנסו לתחום הקנאביס הרפואי. המקום, המנוהל על ידי איתן חברוני וממוקם בגבעת אורנים במרכז ירושלים, בולט בערך המוסף הייחודי שלו – שירות המשלוחים שמסייע לחולים הזקוקים לקנאביס רפואי בכל הארץ

אורנים פארם, הוא בית מרקחת פרטי שנוסד בשנת 2007 ונמנה על בתי המרקחת הראשונים ששולבו בפיילוט הקנאביס של משרד הבריאות. איתן חברוני, הבעלים תיאר באוזנינו את ההתרשמות שלו מהתחום:

" אנחנו מבתי המרקחת הפרטיים הראשונים בארץ שהחלו לנפק קנאביס רפואי. עם תחילת יישום הרפורמה, ראינו בקנאביס הרפואי תחום חדשני ובעל עניין רב. תחום המאפשר למצוא פתרון למטופלים רבים עם טווח רחב מאוד של בעיות רפואיות, שלא תמיד נמצא להן פתרון הולם בטיפול עם תרופות קונבנציונליות".

מה ההתרשמות שלך מתוצאות הטיפול בקרב המטופלים?

"אנחנו שומעים על מקרים רבים של מטופלים שהקנאביס שיפר את איכות חייהם בצורה משמעותית. הופתענו לגלות כמה מטופלים קיימים ממש בסביבתנו ומרגש לשמוע את הפידבק המתקבל מאותם מטופלים שנחשפו לסוג טיפול שונה ממה שהכירו".

איך אתה רואה את השוק כיום?

"השוק דינמי מאוד ונמצא במגמת התפתחות מואצת. ברור לנו שעם הזמן יצטרפו עוד רופאים המאמינים בטיפול זה ועוד מטופלים שיגלו את סגולות השימוש בצמח".

"יש מודעות גדולה בקרב האוכלוסייה על נפלאות השימוש במוצרי הקנאביס, ולהערכתי זה רק ילך ויתעצם".

בית מרקחת אורנים פארם

אורנים פארם – שירות ישיר למטופלים

אחד האתגרים הגדולים בתחום הקנאביס הרפואי הוא הנגשת המוצר למטופלים, ומתן מענה מקצועי ומקיף, הכולל התאמת זנים וצורת טיפול לכל מטופל ומטופל. מטופלים רבים סובלים מקשיי נגישות ומתקשים להתנייד לבתי המרקחת. איתן זיהה את הקושי ומצא לה מענה יוצא דופן באמצעות שירות משלוחים שמספק קנאביס כמעט מסביב לשעון.

למרות שאורנים פארם הוא בית מרקחת שכונתי ירושלמי הוא מפעיל מערך שינוע שמספק קנאביס רפואי למטופלים בכל רחבי הארץ.

כאן המקום לציין שבשל הרגישות בהפצת המוצר, המשנעים של אורנים פארם קיבלו את אישור היק"ר לעסוק בתפקיד, כמו גם הרכבים שעברו התאמה לדרישות. כרגע מערך השליחים מונה את מאיר, פול ואבי שמהווה כוח גיבוי בימים עמוסים במיוחד. איתן, גאה בשירות המספק מענה איכותי לאספקה עד לבית המטופל ומסכם:

"המשנעים שלנו מסופקים מעבודתם, חורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה ונהנים במיוחד מקווים מרוחקים, ואכן הדבר ניכר בשירות שהם מעניקים מכל הלב. הלקוחות שלנו המתפרשים מדן ועד ירוחם כבר מכירים אותם באופן אישי ושמחים לפגוש אותם בכל חודש מחדש".

"מאיר, פול ואבי עושים הכול על מנת להגיע ללקוחות בזמן ובכל מקום. ייאמר לזכותם שהחלוקה שהם מבצעים מדויקת מאוד בזמנים. כל מפגש עם הלקוח מלווה תמיד בחיוך, ודרישה לשלומו".

Better-logo

חברת בטר היא מחברות גידול הקנאביס הרפואי הוותיקות והמוכרות בישראל, המספקת ללקוחותיה חווית קנאביס רפואי הטבעית והטהורה ביותר.

הצטרפו לקהילת בטר וקבלו ראשונים את כל המידע והעדכונים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך