זני הקנאביס של בטר: לולי קוש (Loli Kush)

זני הקנאביס של בטר: לולי קוש (Loli Kush)

שיתוף:

זן קנאביס של בטר - LK

בשנת 2014 חברת בטר הציגה לראשונה את זן ה-Loli Kush הידוע בקיצור LK, ומהר מאד תפס מקום של כבוד ברשימת זני הקנאביס הרפואי האהובים והמבוקשים בישראל.

כמו ששמו מרמז LK קשור גנטית למשפחת ההינדו קוש, זן הבר שאופייני לאזורים ההרריים של אפגניסטן ופקיסטן. ההינדו קוש נחשב לאינדיקה טהור, איכותי ביותר ולסבא-רבא של לא מעט זני קנאביס ידועים, ובכלל זה Persian Kush, ה-PK המפורסם, זן הדגל של חברת בטר.

אך למרות זאת, ה-LK קיבל אופי ייחודי משלו כי בניגוד לאבות אבותיו מהרי המזרח, ל-LK תכונות מעוררות והשפעה שמזכירות הרבה יותר את זני הסטיבה – אחד המאפיינים ההופכים אותו לכל כך מיוחד.

LK – סוד הקסם ההיברידי

טיפוח של זני קנאביס מוצלחים הוא משימה מפרכת שכרוכה בהמון ניסוי וטעייה. במקרה של ה-LK התוצאה מתעתעת במיוחד, הודות לחיבורים בין זנים שונים, עם תכונות שונות. לא זו בלבד שהאב הקדמון הוא האינדיקה האפגנית המקורית (שיש מי שרואה בה תת-מין נפרד ומכנה אותה 'אפגניקה'), הוא גם צאצא ישיר של OG Kush, זן שפותח בקליפורניה בשנות התשעים כהכלאה בין האינדיקה האפגנית לזן סטיבה מקומי מקליפורניה.

התוצאה (OG Kush) נחשבת גם היום לאחד מזני הקנאביס החזקים והפופולריים בעולם. למרות ש- OG Kushהוא זן היברידי, יש בו מרכיב אינדיקה דומיננטי וכך הוא גם ממותג ונתפס בציבור.

כאמור, LK הוא פנוטיפ (הביטוי הפיזי של תכונה גנטית) של OG Kush אך למרות שיש לו חלק מהמאפיינים של זן-האם, כמו הארומה הלימונית החזקה ושיעורי THC גבוהים, מבחינת תחושת הגוף של המטופלים הוא בפירוש נוטה לכיוון הסטיבה.

אל תסתכלו בקנקן

אחד הדברים המעניינים ב-LK הוא שכלפי חוץ הוא לא נראה יוצא דופן. כמו הרבה זנים שמבוססים על הגנטיקה של הזנים האפגניים מדובר בצמח קנאביס יחסית נמוך ומראה מחוספס.

למרות המראה "השגרתי", אל תיתנו לו לבלבל אתכם כי מדובר בזן שאחוז ה-THC שלו גבוה במיוחד ומכיל מקבץ נאה של טרפנים (כאשר הבולטים שבהם הם: Humulene, Caryophyllene, Limonene, Myrcne, Pinene), עובדה זו מתבטאת הן בארומה הלימונית הנפלאה ובטעם העשיר והמתקתק והן באפקט פמליה ייחודי שממלא את המטופל באנרגיה, מצב רוח מצוין ותחושה של "היי" שמקורו ב-THC.

זן קנאביס בעל יציבות והמשכיות

LK אינו זן קל לגידול ורק מגדלים בעלי ניסיון שמפעילים מתקני גידול מתקדמים, כמו אלו שמנהלת חברת בטר, יכולים להפיק ממנו את המיטב. למעשה, במידה רבה הזן שבטר מגדלת הוא פרי פיתוח מקומי שהותאם לתנאי הגידול והאקלים בישראל.

מי שמכיר את תחום הקנאביס יודע שהאתגר הגדול של המגדלים הוא לשמור על יציבות והמשכיות, ולהימנע מהבדלים בין אצווה לאצווה.

ב-LK התופעה הזו כמעט ואינה מתרחשת – בתור אחד הזנים היציבים בישראל, המטופלים של הזן מרגישים בטוחים בו ובטיפול.

על הגאווה של בטר בזן והחיבור המיוחד של החברה אליו, יעיד פרט טריוויה קטן – לולי קוש (LK) נקרא על שם אשתו של מייסד החברה.

T20 ו-T15

ההיכרות העמוקה של חברת בטר עם ה-LK מאפשרת לה לגדל ולשווק את תפרחת הזן בשתי קטגוריות – T20 ו-T15, חלוקה שנחשבת ליוצאת דופן יחסית ביחס לשאר הזנים, כמו גם לפופולאריות לה הוא זוכה בקרב מטופלים המבקשים אותו בקטגוריות שונות.

צפו במוצר: LK Impact T20

אחת התופעות המעניינות היא עדויות מצטברות מצד מטופלים הטוענים כי דווקא ה-T15 החלש בין שתי הקטגוריות הוא בעל השפעה עוצמתי יותר מה-T20. ניתן להסביר תופעה זו בקיומו של אפקט הפמלייה עליו כתבנו כבר בהרחבה.

LK נחשב זן מומלץ לטיפול יום שמתאים לשיכוך כאבים חזקים, הגברת תיאבון והתגברות על בחילות, וכפי שכבר ציינו הוא גם משפר מאוד את מצב הרוח ומייצר תחושת גוף נעימה ואנרגטית.

תכונה משמעותית נוספת שיש ל-LK קשורה ליכולת שלו להוריד את רמת הסוכר בדם. בזכות תכונה זו הוא נחשב לזן מומלץ מאוד עבור חולי סוכרת. מנגד התכונה הזו עלולה גם להוביל לתופעת לוואי שידועה בשם 'נפילת סוכר' (שגוררת הרגשה זמנית של חולשה) ולכן מומלץ ליטול אותו יחד עם חטיף מתוק או כוס מיץ.

LK משווק הן כתפרחת והן כמיצוי שמן קנאביס. עוד חשוב לדעת כי היום ניתן להזמין אותו ישירות דרך האתר שלנו ולקבל אותו עד הבית.

Better-logo

חברת בטר היא מחברות גידול הקנאביס הרפואי הוותיקות והמוכרות בישראל, המספקת ללקוחותיה חווית קנאביס רפואי הטבעית והטהורה ביותר.

הצטרפו לקהילת בטר וקבלו ראשונים את כל המידע והעדכונים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך